Monday, April 4, 2011

My First Love...!




cinta pertama saya temukan di daLam Yesus..




kasihNya menyentuh hati ku..

cintaNya menyelimuti aku dari kesakitan yang harus aku terima..

cintaNya memeluk aku dari menerima penderitaan yang seharusnya aku rasa..

cintaNYa mententramkan aku saat badai hidup datang mendekat..

cintaNya memegang aku dengan erat untuk selalu berada dalam Dia

Yesus ku tak lihat rupa ku..

Dia mengasihi aku tanpa ada syarat..

menerima ku dengan segala kelemahan aku..

kerana lewat setiap kelemahan,Dia tanamkan kelebihan..

cintaNya menempatkan aku di dalam posisi kerajaan surga yang kekal..

cintaNya mengubah aku menjadi pengasih seperi Dia..

cintaNya mengajar aku untuk melihat sesuatu itu indah sesuai dengan caraNYa..

cintaNYa membawa aku mengerti kesulitan itu sahabat..


cintaNYa memulihkan ku..cintaNYa mengubah ku..cintaNya mencintai ku selalu sampai akhir nafasku takkan berubah..

tErima kasih Yesus atas cintaMu..^_^

No comments:

Post a Comment