Wednesday, June 1, 2011

saRanghaeyoo...




I love u..sebab tu saya menjauh….sebab mungkin saja bila makin dekat saya akan menjadi peribadi yang menyakiti kamu..

I love u…sebab tu saya cuba untuk tidak mencari kamu..nanti kasih ni makin bertambah dan e2 menyakiti saya sangat2..

I love u…sebab tu cuba untuk tak mengambil tahu...sebab bila mendapt tahu siapa pemilik kamu..saya jadi tak tentu arah pla…

I love u…tak mampu membenci or menolak perasaan ni…im sory..

I love u…sebab tu hanya terus berdiam…sebab bila saya bersuara..kamu mungkin menjauh dari saya..

I love u…sebab tu saya cuba biarla kenangan yang saya tinggalkn untuk kamu e2 sesuatu yang baik tentang saya..

That y………Just let me love u without a single wOrd…=)


>> i write diz last year...n wanna share itz....^__^

No comments:

Post a Comment