Tuesday, April 10, 2012

saya adalah saya..

seLama kamu mengenal saya,pengharapan terbesar agar saya boleh menjadi berkat bagi kamu..jika saya pernah menjadi berkat itu..ingatlah ia kerana Tuhan memilihku menjadi berkat dan kongsikan berkat itu biar jangan berhenti..

seLama saya mengenal kamu kawan,pasti saya pernah menyakiti kamu,mohon ampuni saya kerana saya pribadi yang tidak sempurna dan tidak mungkin dapat selalu menjaga hati kamu..

selama mengenal kamu teman,saya yakin ada waktunya saya mengecewakan kamu,mohon kamu dapat lupakan kerana itu kelemahan ku..

selama mengenal kamu sahabat,ada waktu jika saya pernah marah kamu percayalah itu bukan kerana benci tapi itu saatnya saya tahu kesilapan kamu dan berharap agar kamu tidak mengulanginya..

selama kamu mengenal saya,pasti kamu temui saya tidak sebaik apa pun tapi berharap kamu dapat menegur membetulkan sifat yang tidak baik..

selama saya mengenal kamu,jika saya pernah sangat mnegasihi kamu,ketahuilah bahawa saat itu kamu adalah seseorang yang sangat istimewa dari semua orang yang ada di sekeliling saya..

saya adalah saya,jangan cari hal indah kerana pasti kamu tidak menjumpainya..

tapi saya senang menjadi diri saya biarpun orang luar melihat tiada yang dibanggakan...^_^

*just love de way who i'am...

No comments:

Post a Comment